توسعه و پیشرفت کشور مستلزم حضور در انتخابات است 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز اگر کسی خواهان توسعه و پیشرفت کشور است باید تلاش کند انتخابات پرشوری برگزار شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۰۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

حجت الاسلام علی درویشی در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان با بیان اینکه انتخابات از چند زاویه دارای ارزش و اهمیت است اظهار داشت: اهمیت انتخابات از زاویه مسائل داخلی کشور این است که سرنوشت ملت به دست نمایندگان داده می‌شود و هر چقدر نمایندگان توانمندی با پشتوانه و با رأی مردم انتخاب شوند در مسائل داخلی موثرتر خواهد بود. 

 

وی با بیان اینکه اگر به دنبال حل مشکلات کشور هستیم از طریق انتخابات باید به این سمت پیش رویم چرا که نمایندگان نقش مهمی در قانون‌گذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی دادند. 

 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه نمایندگان با تصویب قوانین خوب و با نظارت فعال بر عملکرد مدیران به توسعه و پیشرفت کشور کمک می‌کنند، عنوان کرد: پس اگر امروز کسی خواهان توسعه و پیشرفت کشور است باید تلاش کند انتخابات پرشوری برگزار شود. 

 

وی با بیان اینکه انتخابات دستاورد‌های زیادی می‌تواند داشته باشد گفت: حضور در انتخابات وحدت و همدلی ایجاد می‌کندو بی‌تفاوتی‌ها نسبت به آینده کشور را از بین خواهد برد، برای کسانی که به دنبال ناامنی و تفرقه بین مردم هستند ناامیدی ایجاد می‌کند همچنین پشتوانه قوی برای مسئولان خواهد بود که با صلابت، دقت و انگیزه بیشتر مشکلات را حل کنند.

 

درویشی افرود: انتخابات می‌تواند منجر به کارآمدی داخلی نظام و کارآمدی مدیران اجرایی کشور شود و نتیجه آن مجلسی قوی است که با همکاری دولت بهترین مدیران را برای خدمت به مردم به کارگیری کنند. 

 

وی عنوان کرد: حضور در پای صندوق رأی ادای دینی است نسبت به کسانی که در این کشور جان دادند آن‌ها جان دادند برای این کشور تا امروز ما با رای خود تداوم دهنده راه آن‌ها باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید براینکه انتخابات مظهر وحدت، همدلی و پشتیبانی مردم از نظام و کشور است، افزود: اگر بخواهیم امروزه به نقاط امید آفرین برسیم، ورود به این مسیر مستلزم حضور مردم در صحنه انتخابات است. 

 

وی در رابطه با تاثیرات انتخابات از زاویه مسائل خارجی گفت: انتخابات در کشور ما برنامه فرمایشی نیست بلکه مظهر حضور و تایید مردم نسبت به کشور و دولت مردان است و پشتوانه‌ای مردمی برای حاکمیت است. 

 

درویشی عنوان کرد: در عرصه بین الملل بدخواهان و دشمنان ما می‌خواهند کشور را به سمت اختلاف سوق دهند، اما این انتخابات می‌تواند برنامه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند. 

 

وی افزود: اگر بخواهیم مسئولان با پشتوانه قوی در عرصه جهانی و مجامع بین الملل حضور داشته باشند و حق ملت را بگیرند و از منافع ملی، ملت و برنامه‌های اقتدارگرایانه ما دفاع کنند لازمه آن حضور مردم در پای صندوق‌های رای است. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با بصیرت تشخیص می‌دهند و با حضور به موقع پای صندوق‌های رای از آرمان‌های انقلاب وشهدا دفاع می‌کنند تا موجب حرکت نظام به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه شود. 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات